AMBITIE
Bij My Way hebben ze de ambitie om dé referentie in de markt van tweedehands auto’s te worden met kwaliteitsvoertuigen, uitzonderlijke service en een ongeëvenaarde koopervaring gebaseerd op begeleiding, gemak en transparantie.
UITDAGING
Hun doel is om het kopen, financieren of leasen van een auto makkelijk en online toegankelijk te maken voor particulieren én professionelen. Wij ontwikkelden een conversiegedreven e-commerce platform dat volledig SEO geoptimaliseerd is.
CUSTOMER JOURNEY
We brachten de customer journey in kaart en creëerden een visuele weergave van alle interacties die een klant met My Way heeft. We analyseerden zowel de online touchpoints als de offline klantencontacten in de showroom.

UX/UI DESIGN
Een conversiegedreven
e-commerce platform
We werkten eerst de site architecture uit om de content op een gebruiksvriendelijke manier te structureren.
Daarna bouwden we een multi-brand design systeem met Figma variabelen om het systeem consistent, scalable en maintainable te houden. Page templates voor o.a. de product list page, product detail page, blog, … werden gedesignd en drag-and-drop building blocks werden uitgewerkt.
Ook zetten we meetinstrumenten op zoals Google Console, Google Analytics en Hotjar om het gedrag van gebruikers die op de website terechtkomen goed in de gaten te houden en continue te optimaliseren.